Kehidupan ini adalah seperti sebuah perjalanan dimana adakalanya kita terpaksa menempuh pelbagai dugaan dan rintangan di sepanjang perjalanan .....

Monday, June 20, 2011

Bila Dah Bosan


dah lame tak bukak blog nie. rindu rasanya.. hahaha... maklum la...dulu bz keje. sekarang dah jadi penganggur terhormat lak.. :p
bosan gile aku dok umah je. hurmm...xpe la.. lagi beberapa minggu je tinggal untuk masuk belajar blek.

ok. korang bosan x? jom main game nie. 
caranya senang je.. 

contoh :
Julai - Aku menari dengan
25hb - Bapuk/Maknyah
Ungu - Sebab aku cemburu
 = Aku menari dengan Bapuk/Maknyah Sebab aku cemburu

jawapannya mesti akan dapat benda merepek2.. korang layan je la.. :)


Pertama: Pilih Bulan Kelahiran Anda

Januari - Aku cinta
Februari- Aku gigit
Mac - Aku belasah
April - Aku peluk
Mei - Aku terhantuk
Jun - Aku terkentut depan
Julai - Aku menari dengan
Ogos - Aku pergi dating dengan
September - Aku lambai dekat
Oktober - Aku muntah depan
Novenber - Aku jerit dekat
Disember - Aku terlanggar
 
Kedua : Pilih Tarikh kelahiran anda

1hb - Mak aku
2hb - Bapak aku
3hb - Bapak kambing
4hb - Garfield
5hb - Musuh dalam selimut aku
6hb - Gangster
7hb - Handphone aku
8hb - Gerrard
9hb - Driver bas
10hb - Semut
11hb - Kawan baik aku
12hb - Polis
13hb - Tahi kucing
14hb - Patung barbie
15hb - Lee Chong Wei
16hb - Mak mertua aku
17hb - Mak tiri aku
18hb - Wak Jabir
19hb - Makcik kantin
20hb - Hantu Kak Limah
21hb - Upin dan Ipin
22hb - Enot
23hb - Spongebob
24hb - Usup wilcha
25hb - Bapuk / Maknyah
26hb - Kawan aku
27hb - Raja Linggam
28hb - Jiran aku
29hb - Orang gila
30hb - Bapak mertua aku
31hb - Makwe gumuk / Pakwe gumuk

Ketiga: Pilih Warna yang anda minat

Putih - Sebab aku perasan cantik / hensem
Hitam - Sebab aku gila-gila sikit
Pink - Sebab aku suka single
Merah - Sebab mak aku suruh
Biru - Sebab aku tak tahan
Hijau - Sebab aku baik hati
Ungu - Sebab aku cemburu
Kelabu - Sebab bomoh suruh
Kuning - Sebab suka hati aku la
Oren - Sebab aku baru putus cinta
Coklat - Sebab aku tak tentu arah
Lain-lain - Sebab aku fikir aku hebat


p/s : kalau korang bosan gak.. cube try guling2 atas katil. :)

*** Thanx sudi baca.. Kalau rajin, tinggalkan la komen sekali ***

2 Orang Suka Senyum :):

Unknown said... Reply To This Comment

aku terkentut depan bapak kambing sebab aku cemburu..
tak pe la..
depan bapak kambing je...
tak la malu sangt..
heheheh

Nona Hana said... Reply To This Comment

pstu...kentut pun bau kmbing..
hahaha... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...