Kehidupan ini adalah seperti sebuah perjalanan dimana adakalanya kita terpaksa menempuh pelbagai dugaan dan rintangan di sepanjang perjalanan .....

Wednesday, May 11, 2011

Selesai sudah! :)

a
Yes!! pasni aku tak yah pening2 kepala nak pikir pasal report da. Semuanya dah selesai.. Intrview pun berjalan dengan lancar. harap2 lulus la..

last2 minit aku siapkan report tu... esoknya nak gi interview.. malam tu aku kelam kabut nak print la.. binding la.. pastu ink printer habis lak.. kedai dah nak tutup.. nasib baik sempat jugak beli ink.. kalau tak..tak tau la.. dah la tangan aku hitam dibuatnya..gara2 nk cucuk ink printer tu.. 1 hari tu aku tak tidur langsung.. sume kerja aku nak siapkan time tu. grak dari rumah pukul 5 pagi lak tu.


penat aku buat report tebal2. bukan lecturer tengok sangat pun. tapi lepas dah selesai interview tu.. nak je aku melalak cakap "I BELIEVE I CAN FLY!" hahahaha.... segala kekusutan dalam kepala otak aku.. dah tak de.. suka3.. :)


p/s : aku beruntung dapat lecturer interview yang ok. kesian kawan aku dapat lecturer interview yang hentam dorang habis2.. tapi pape pun.. aku harap korang lulus.

*** Thanx sudi baca.. Kalau rajin, tinggalkan la komen sekali ***

0 Orang Suka Senyum :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...