Kehidupan ini adalah seperti sebuah perjalanan dimana adakalanya kita terpaksa menempuh pelbagai dugaan dan rintangan di sepanjang perjalanan .....

Saturday, April 30, 2011

Tolong Jangan Ganggu Aku!!



Arggghhhh!! benci! benci! benci! Tak suka! Tak suka! Tak suka! masuk hari nie.. dah 5 hari nombor yang aku tak kenal kacau aku. apehal hah ngan dye? macam xde keje lain je nak buat. kepada pemilik nombor tersebut.. baik awak simpan je kredit awak tu.. tak yah awak susah2 nak call n mesej saya!

aku hanye layan nombor yang aku save dalam handphone n orang yang aku kenal je! mana ntah awak dapat nombor saya.. pastu tanye dok mana la.. ape r.. Sory...saya tak sudi r nak berkenalan ngan awak. ntah sape2 ntah awak. perogol bersiri ke.. bapak orang ke.. bapak ayam ke.. ish!

dulu pun de gak kena camni. nombor tak kenal...tapi dok sibuk kacau orang! bila tanya mana dapat nombor... kata main tekan2 la.. xpun kate...beli handphone 2nd hand..pastu nombor aku de dalam handphone tu. ahh!! sudah la.. ntah betul ke tak tu. orang yang nombor tak kenal nie...bukannya boleh dipercayai!!

kadang2 tu... de gak orang yang memandai jual nombor orang nie. suka suki je dye bagi nombor orang lain...pastu, membe dye lak yang kacau orang tu. korang pernah kena tak camni? aku pernah kena... tiba2 je dye kaco. pastu, dye tau lak nama aku...dok mana. haishh!!! tak pasal2...aku tukar nombor baru. benci betul la!!


p/s : menyesal aku angkat call balik nombor yang aku tak kenal tu.. patutnye...aku bior je nombor tu jadi miscall kn?

*** Thanx sudi baca.. Kalau rajin, tinggalkan la komen sekali ***

4 Orang Suka Senyum :):

Mr.Thinker@Ali said... Reply To This Comment

kena ngurat lar tu. dgn Mr. Annoying ka? ^^

Nona Hana said... Reply To This Comment

tu bkn ngorat la.. tu kena kacau..
ntah spe2 ntah.. haishh...

Khairil said... Reply To This Comment

lain kali jgn jawab no. tu....

Nona Hana said... Reply To This Comment

haha.. ok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...