Kehidupan ini adalah seperti sebuah perjalanan dimana adakalanya kita terpaksa menempuh pelbagai dugaan dan rintangan di sepanjang perjalanan .....

Saturday, April 23, 2011

Tempat Tinggi? Maaf...saya gayat..


hahaha... gayat oh gayat.. aku memang gayat.. so,xleh nak wat apa.mybe sebab aku tengok kaki aku tak  jejak tanah kot.. haha.. macam pontianak la plak..
time kecik2 dulu.. family aku n family belah ayah aku.. gi bercuti kat genting highland.. memang best la.. sejuk gila kat sana. macam2 permainan aku main. naik roller coaster...sampai 3 kali kot.. hahaha.. xleh tahan.

tapi sekarang kan.. aku rasa aku dah tak cam dulu. makin gayat lak. aritu time aku gi time square ngan membe... membe ajak r main roller coaster.. aku kate aku tak nak.. tapi membe paksa gak. dia kata.. rugi r kalau bayar mahal2 tapi tak main sume permainan.. aku dalam keadaan terpaksa.. naik r jugak.. mula2..xde r takot sangat.. tapi bila roller coaster tu dah naik kat atas.. pastu terjunam kat bawah.. time tu.. aku rasa jantung aku dah terkeluar da. aku bukan main lagi pegang kuat2 alat keselamatan tu.. takut aku terjatuh.. smpai aku tak sanggup nak tengok bawah.. aku tutup mata je.. dalam hati aku.. cepat la habis.. cepat la habis..
pas dah keluar dari sana.. aku tengok r blek gambar yang ditangkap.. biru gile muka aku.. haha.. muka takut gila.. :p

so, kepada sesiapa... tolong jangan ajak aku gi main permainan yang tinggi2 or pergi tempat yang tnggi2..
kalau nak ajak pun.. ajak r main permainan yang kat atas darat je.. cam main buaian ke.. :)
yang nie best.. main kete.. macam kanak-kanak ribena kn?.. :p
tapi.. aku teringin r.. nak jerit2.. sambil angkat tangan kalau main permainan yang tinggi2 nie. erm,apa kan daya...nak bukak mulut pun susah kalau main permainan kat tempat tinggi nie. nie kan plak nak angkat tangan horey2.. hohoho..


p/s : kalau aku tak gayat kan best.. tapi nak wat cmne.. ade kat tempat tinggi je.. kaki aku dah menggigil.. haha..

*** Thanx sudi baca.. Kalau rajin, tinggalkan la komen sekali ***

13 Orang Suka Senyum :):

myzziema said... Reply To This Comment

haha .same goes to me. aritu first time msuk cosmo world kat times square tu. msuk2 je trus main spinning orbit. benda alah yang naik setinggi tingkat 7 then pusing2 kat atas tu. that time ingat mati je lah. haha. roller coaster pun first time maen. n biar lah tu yg prtama n terakhir. tak sggup dah. dasyat gila kot. tp part maen kete tu, robo crash, maen nak dkt 5 kali kot. haha. mcm budak kecik. tu je yg mmpu. sobsobb.

Nona Hana said... Reply To This Comment

hahahaha... btl3.. tu pun ana pnah naik.
gayat jgk la.. ye r.. kaki x jejak tanah..
lagi seram ble naik DNA mixer.. dye punye pusing...leh wat ana menangis n muntah2 kat ctu jgk.. haha...
main kete pun best gk.. leh lnggar2 org.. xde r gyat kn?.. hee...

myzziema said... Reply To This Comment

DNA mixer tak naik pun aritu. tak sanggup!! org ckp game tu agak extreme so just tengok je la org main. gilerk ahh. tp spinning orbit tu berani pulak nak naik 3 kali. haha. semangat nak buang sifat kegayatan yang amat tnggi. ececeh.

Elis said... Reply To This Comment

sape awek sebelah u 2 .. cam comey je nak knal leh x?? heheheheheh
ade no fon.....

anumuchan said... Reply To This Comment

Salam.bw here^^ nice blog :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~

Nona Hana said... Reply To This Comment

to myz : hahaha.. tau xpe.. membe naek skali.. dah pning2..
spinning orbit tu x laju.. cube klau dye laju.. agk2.. de rse cm nak naek 10 kali x? heee...

Nona Hana said... Reply To This Comment

to elis : enth la.. ttbe lak dye dok sblh i.. huhu.. comey kn dye? no fon? xleh2.. i dh dpt dye dlu.. haha.. :p

scya lollita said... Reply To This Comment

cik scya pown gayattttttt , bgunan kelas 3 tgkat pown jalan belah dalam T.T

Nona Hana said... Reply To This Comment

uish... lgi gyat dri eden tu.. hehe...

fatien ! said... Reply To This Comment

best ar pegi bercuti..

Nona Hana said... Reply To This Comment

tu time kcik2.. dh bsar nie.. bnyk dok umh..
rindu nk brcuti.. huhukkk... :'(

Elis said... Reply To This Comment

yeke ... alah bru nak tekell !! i tau dia nak bgi u coklat... i leh bagi lah u sebagai rahsuah.. ckap nak bpe y penting kasi dia kat i k... i dah jatuh atie nie... heeeee

Nona Hana said... Reply To This Comment

xleh2.. i x maen rsuah2 nie.. haram! ish3..
klau nk bgi...bior ikhlz ok? xde rsuah2.. wekk!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...