Kehidupan ini adalah seperti sebuah perjalanan dimana adakalanya kita terpaksa menempuh pelbagai dugaan dan rintangan di sepanjang perjalanan .....

Saturday, July 30, 2011

Happy Birthday!!

.

Lepas 5 hari birthday aku, birthday dia pulak. dekat2 je birthday kitorang. free call pun kira lama jugak r. kalau maxis sehari je... celcom 7 hari. free call birthday aku plus birthday dia... jadi lame la kn? :) memang jimat r duit topup aku. haha...


semalam sambut birthday dia. jalan2 sambil shopping. aku lak yang lebih2 bershopping. padahal birthday dia. hahaha... sian dia, terpaksa tahan kerenah aku ber'shopping.. :P


umur dah makin meningkat nie. bila la leh kahwin.. haha.. abah kate, kena ade ijazah dulu...baru leh kahwin.. nie diploma pun x abz lagi. hee...




Ape2 pun, "SELAMAT HARI JADI KEPADA AKU DAN DIA"... :)



p/s : masih menunggu hadiah dari dia. bila la nak dapat nie. ish2..."ku tetap menanti"..

*** Thanx sudi baca.. Kalau rajin, tinggalkan la komen sekali ***

2 Orang Suka Senyum :):

Siti Aziz said... Reply To This Comment

belum terlambatkan untuk ucap selamat hari lahir...hahahahahahaha


selamat berpuasa jugak ^_^V

Nona Hana said... Reply To This Comment

hehe.. thnx siti aziz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...